frågor.

ALLTSÅ OMG, JAG, JAAAAAAG blev nominerad att svara på såna frågor som alla bloggerskor håller på med nu, JAAAAG... är tots bloggkändis nu you can kiss my feet when you leave. jag vill tacka Julia som nominerade mig, jag vill tacka min mamma och mina vänner och drottning B. 
 
 
1. Vilket är ditt bästa second hand fynd?
känns som jag har svarat på denna fråga innan nån gång, hur som haver är det lätt min ***nyårsklänning*** den känns som att den är tidlös, it never goes out of style. obs alla pärlor är i guld. asså ej real gold though
 
2. Hur ser din handstil ut? (gillade denna fråga så kör på den igen)
 
3. Kollar du på en bra serie just nu? Vilken?
asså tittar på så himla många bra, typ scandal och how to get away with murder (shonda rhimes asså <3) annars the walking dead och typ castle (världens simplaste serie really)

4. Vilken är din bästa musikvideo?
asså sry om det är sååååååå väntat men asså:

5. Tips på hur man tar sig ur en emotionell svacka?
är typ sämst på att svara på denna fråga. men asså tror ändå på att röra på sig är a och o, räcker liksom med en femton minuters promenad och så blir man lite omruskad.

6. Vilken är din bästa selfie?
ganska tråkigt val, mitt nyårslöfte är att bli bättre på selfietagandet. 

7. Vem är din största feministiska förebild?
måste man ba välja EN? i så fall skulle jag välja angelina jolie, pga nog den kvinna som jag först ansåg verka vara sjukt awesome och totalt annorlunda än resten av kändisarna

8. En anekdot från din bästa resa. (inte en fråga but u get the point)
Jag läste franska i högstadiet mest för att man skulle få åka till Frankrike och ha utbytesstudenter i en vecka i nian. Det är nog bästa resan då alla mina bästa vänner också läste franska. I alla fall, en dag åkte vi till Paris för att strosa rundor i Montmatre och för att åka längst upp i Eiffeltornet. Vi hade parkerat vid en park och skulle äta vår medhavda matsäck (vilket endast bestod av choklad i princip) och jag hamnade lite på efterkälken och gick förbi en buske och tycker jag hör fisljud. trodde först jag inbillade mig eller att det i alla fall var en hund men när jag tittar in i busken ser jag en naken rumpa och inser då att japp, det sitter någon och skiter i buskarna. Seriöst åker till Paris och tänker "L'amour", "Champs-Élysées"  och "La baguette" och får istället en naken rumpa som skiter i en buske.
 
9. När senast hände något som gjorde dig riktigt glad?
När en gubbe på jobbet sa att han hade saknat mig :') eller när jag fick VG i grammatik.

10. När senast hände något som gjorde dig riktigt arg?
hmm, min written proficency kurs i engelskan har gjort mig jävligt arg. eller typ en man i min klass oxå, hela hans existens stör mig så jävla mycket
 
orkar just nu inte komma på nya frågor, kanske återkommer :')
 

unicorns
Postat av: julia

<3<3<33<3<3<

dat selfie tho!!

2014-12-02 @ 21:55:50
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: madde

hahahaha nr 8!!

Svar: asså sååå äckligt men så himla roligt
None None

2014-12-03 @ 20:02:03
URL: http://gallows.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0