det stora mobilinlägget

min bästa wordfeud buddy <3<3<3 men seriöst han är den enda jag spelar med och så skickar han sånt här. golle
mitt hår blev såhär snyggt när jag skulle släppa ut det. SÅNT HOLLYWOODSVALL. LOLZ
åkte till kph, jobbade
var på stenshuvud med anna och ullis
träffade denna gose, åkte till kph igen
 
för att träffa detta mirakel. ASSÅ glöm min min, så ful MEN SÅ GLAD. men ser lite elak ut.
 
drack cava och rosévin med lillie och josse en fredag
var på trädgårdsfest/ lärde gubbar och gummor på jobbet hur man tar en selfie :')
var på vinkväll hos laura som spårade ur
såg the fault in our stars på bio med ullis, vi var tvungna att dricka vin efteråt. MAMMA drog fram synthen en dag
sorterade bland min barbies :') många av dem förstörda av min kanin jag hade när jag var liten :/
såg lite *aktivistig* ut en dag/ hade *avskedsutgång* för josse på hercules en fredag, hon är nu i australien :(
såg ut såhär när jag var på f!lunds valvaka, söp mig full efter det hemska valresultatet
 
avskedsfest för hasan som nu är i istanbul och går kockutbildning/var finurlig
åt på harrys, asså deras sötpotatispommer är to die 4
därefter var vi på studentafton där min gamla lärare kristin linderoth från genusinstutionen, gudrun schyman och seher yilmaz pratade om feminism inom akademin, aktivism och politik. var jävligt besviken på det faktiskt, tyckte samma saker som har pratats om de senaste två åren bara upprepades, nog bra för de som inte kommit så långt i sin feministiska analys, men jag är typ redo för att saker ska förändras nu. så ja är officiellt trött på den feministiska debatten då vi bara står och stampar på samma ställe och inte kommer vidare. men sen har jag ju också jävligt dåligt tålamod såatte. 
var på kräftskiva. dansade mest med anna & laura samt ägde ut alla på musikquiz/ hunden var glad över att åka bil
 
hahaha, detta hände. 
var såhär taggad på grammatik-prov, men jag klarade det, fick till och med VG. väldigt imponerande för att endast varit på två föreläsningar
asså denna kvällen i mitt <3 önskar verkligen jag kunde visa upp andra bilder för att visa hur jävla sjuk kvällen var. men ni får fantisera fram det själv
 
 
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
 
 
 så, nu fick ni lite mobilbilder i en farlig oordning för jag pallade inte. hoppas detta är väl mottaget!!
:*

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0