roskilde pt. 2

På fredagen hittade vi tre danskar, Per (som vi kallade Pierre, pga det typ uttalades så), Andreas och killen med hatten, kommer inte ihåg vad han hette. De lärde oss en drinking game som heter snake eyes, cirka det roligaste spelet evär.
Killen med hatten och Ullis kör Mortal Kombat.
Sen drog vi med dem till MASKINEN. 
det var asfett.
som sagt.
senare på kvällen såg vi Rihanna. Man ba: fan vad fedt å se rihanna. sen var det ju inte så bra, tyckte jag. men hon var glad iaf.
ALLA såg rihanna.
vi satte oss här efter en stund. vi tyckte att vi stod ganska långt bak.. men det tog typ tio min. att komma ut därifrån.
lördagen var stekhet. vi chillade utanför cosmopol, där joey badass spelade, spelade snakeeyes och snackade skit. blev asfulla.
Amanda, Agnes, Vera och Veras mamma.
Något var riktigt roligt... Någongång här blev jag lite för full och missade tre band som jag SÅ GÄRNA VILLE SE. Quadron, When Saints Go Machine OCH Angel Haze. asså är fortfarande sur på mig själv. nåväl.
 

unicorns
Postat av: Mikka

Gud va fina bilder! Men hur vågar du ha med kameran på festival? :O

Svar: haha, jag köpte en ny bara for this occasion :PP en liten kompaktkamera :))
None None

2013-07-11 @ 15:34:37
URL: http://dearscrapbook.se
Postat av: amanda

till mikka: OCH TACK förresten <3

2013-07-11 @ 18:25:38
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Hur går snake eyes till? :)

Svar: okej, försökte förklara i text, lite komplicerat! kanske gör ett inlägg om det :)
None None

2013-07-12 @ 00:12:30
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0