i've got to keep on pushing, i can't stop now.

 
 
 
 
HEJ, det var lääääängesen en skrev här. Min dator slutade fungera, fixade den för någon vecka sen men har inte tagit mig tid att uppdatera bloggen. *shameonme* Alltså det har ju inte hänt jättemkt i mitt liv, förutom att jag har fått ett slutbetyg (klarade alltså matten, sing hallelujah), jag gjorde högskoleprovet (som var askul att skriva) och att jag sökte in till universitetet (genus och danska). Sen har jag varit på någon enstaka utgång, halloweenfest (var alltså marla singer från fight club), inflyttningsfest, sagt farväl till emma som for till australien, läst ut ice cream girls och påbörjat the cather in the rye, jag har fyllt år (är jättegammal nu) och typ inget annat. Har inget jobb, är fattig som en kyrkråtta och längtar tills julen och detta äckliga året är bakom en. En kul grej är dock att jag ska vara volontär på självaste julafton för Soppkök Malmö. Ska bli 1. lärorikt 2. intressant 3. kul
 
nu måste en kila pga batteriet snart slut på datorn och den kan bara laddas när datorn är avstängd. (true story)
pusss.

unicorns
Postat av: julia

you're back!!!!!!!!!!! w00p

2013-12-03 @ 16:57:04
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: martina

meh, läskigt, tänkte på din blogg typ igår och nu är den uppdaterad. ibland blire bara som man vill!

2013-12-03 @ 20:02:09
URL: http://hector.devote.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0