some deep shit.

shit vad jag bloggar, it must be your lucky day. eller nåt. har inte sovit på över 24 timmar, känner mig typ inte ens trött. tänkt om jag inte kan somna!??!?!?!!11 har typ ändå varit *produktiv* idag, anmält mig till högskoleprovet, vilket jag genast ångra när jag gick in för att öva lite. kan skylla på att jag ej sovit på 24 timmar. but still. sen beställde jag hem en moleskinekalender för dyra pengar som jag egentligen inte har. och vad ska jag med en sån till när jag ej hittar på nåt. slutade ju jobba för två veckor sen. saknar gubbarna och gummorna jättemkt. typ det roligaste som hänt denna sommaren. att jobba på ett äldreboende. så kul har jag haft det.
nåja, det jag mest gör är att skriva upp saker jag borde göra och sen skjuta upp dem samt spelar sims. har hållit på hela helgen och bygga det seriöst finaste huset jag nånsin byggt evär. vill typ lägga upp bild på d för att skryta, menähm, i'm stickin' with ma black&white photos of typ ljusreflektioner. har också tittat på en massa top 25 videos/places/pictures på youtube. och den läskigaste videon om några gubbar som jobbar med att fixa med typ en tv-mast. alltså en 544 meter lång PINNE UPP I LUFTEN. nämen typ. 544 meter låter faktiskt inte så långt, en halv kilometer upp i luften. no biggie. 
nä nu ska jag nog sova. kramiZZZZZZzzzzzzzzzZzZZzz...... . .  ..          .. . .. . . .... .. . . . .
 
 

unicorns
Postat av: Mikka

jag vill se huset!

2013-08-25 @ 21:54:59
URL: http://dearscrapbook.blogg.se
Postat av: julia

hhahahaha du e så bra!!!
VILL OCKSÅ SE HUSET!!!!!!

2013-08-26 @ 17:19:48
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: elno

så fint!
sv: tack!!

2013-09-05 @ 10:34:46
URL: http://elno.devote.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0