saker som hänt den senaste tiden.

 
               1. Blivit beroende av te 2. Myst med hundN 3. Pluggat massmedia 4. Pluggat ekonomi
1. Haft drinking game med The Hangover som underlag för regler 2. The Hangover 3. Pluggat matte
Fikat med Carolin samt kollat igenom ancient history
Blivit betuttad i en artonårig pojke....... NÅN MÅTTA FÅR D VA!
Gått promenad
Kollat Girls och shoppat med Ullis
Köpte bland annat shape in/up whatever strumpbyxor, så här ser det ut före och efter 
Känt mig snygg en dag när jag åt hamburgare på Viggos med Josse & Emma (vilket jag inte tog foto på, pga ego)
Var på påskpyssel hos Kim och Markus, där vi bland annat letade efter påskägg, målade ägg (det ska föreställa en fitta, är ej så bra på att rita/måla som ni ser) och så hade vi musikquiz som jag ägde alla på. Seriöst! ÄGDE. Tycker det förtjänar en sån här:
Sen var jag som redan nämnt på en avskedsfest/middag, som avslutades med lite dans på KB.
Vilket fick en att må såhär dagen efter.
Klippte luggen en natt. Shit ser ni smizeandet på andra bilden!?!?!?1+ NAILED IT!½
1. Mådde nog lite psykiskt dåligt en dag 1. HAHA, roligaste bilden. Fick iallafall hem en fin kappa från Gina som jag nu spillt kaffe på (Y)
LYCKAN att mysa med världens finaste kissekatt
Jag, Ullis och Victor var på 18-års KB en fredag. Asså haahah. Det var mest kul pga. vi satt i rökrutan och Ullis gjorde fälleben på alla killar, som då resulterade i att de pratade med henne. 
La upp denna bilden dagen efter på facebook med beskrivningen: "Fick ligga"
Låg alltså med dessa två och skrattade högt åt när Filip och Fredrik var fulla på jobbet. Kuligt bakishäng som avslutades med MCDONALDS såklart!
Senare på kvällen åkte jag tillbaka till Lund för lite chillhäng, var nykter tillsammans med Victor medan Markus och Ullis var asfulla. KULIGT. haha, ASSÅ SER NI ANDRA BILDEN???½!??1+1 DUCKFaaaceeE
1. Bölade till Perks of Being a Wallflower. Kan seriöst vara den sorgligaste filmen ever. 2. Såg ut såhär när jag åkte in till Lund för att se GUDRUN SCHYMAN, KAKAN OCH NOUR EL REFAI på Studentafton som var så jävla peppande, satt såhär hela tiden typ:
1. Hade matteprov som jag inte hade övat på, så tyckte det gick jävligt dåligt. 2. Fick godkänt på mitt matteprov, alltså PRECIS godkänt. Känner att det också förtjänar en sånhär:
Sådär ja, ses om en månad eller två så får ni en såhär lång sammanfattning igen :D:D:D
 

unicorns
Postat av: hanna

du är ju megasnygg! + känns bra att inte vara ensam om att ha ett gäng egobilder på telefonen hehehe

Svar: hahah tack! asså det här inlägget var ju bara en ursäkt för att kunna lägga upp en massa egobilder..
None None

2013-04-25 @ 20:21:06
URL: http://touslesjours.webblogg.se
Postat av: julia

HIGH FIVE AMANDA du är så jävla bra. bilden med hunden måste vara den sötaste jag någonsin sett.

Svar: du är så jävla bra!1 taaaaaack <3 high five right back at ya!
None None

2013-04-25 @ 23:08:28
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Ååååhhhhhhh vad du är charmig!!

Svar: men åhhhhhh bästa komplimangen <33
None None

2013-04-26 @ 09:45:43
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: jennika

ååh liz lemon high five!

2013-05-01 @ 14:29:08
Postat av: amanda

Kom in på den här bloggen av en slump och så ser jag en bild på en gammal kompis, Emil. Kul ju, haha, han är fantastisk på youtube och lika fantastisk i verkligheten.

Svar: åhhhhh haha, är ju lite betuttad i honom!!!!
None None

2013-05-22 @ 22:11:38

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0