2012.

i januari flyttade jag och mamma till mormor, jag var på tjejkväll hos anna, utgång i malmö och såg lejonkungen i 3d med ullis och carro.
i februari fikade jag med laura, som sedan utvecklades till en tjejkväll, en kväll hängde jag med josse och lillie på viggos och så flyttade jag till flyinge ghetto.
i mars handlade allt om utgång och fest, vi var på klaffbron varje helg och nån kväll hade vi allsång hos anette med gitarr och trummor.
i april fortsatte klaffbronshänget, jag åkte till kph för första gången i år och avslutade april med fest i stadsparken.
i maj var det euphoriadans hos anette och i rapsfälten, det var -sätt dig ner och gapa stort så jag får gosa upp kärringaklittan i truten- häng med laura, anna och carro och så förfest och utgång i malmö.
juni inehöll studenfester, födelsedagskalas x2, heldagstjejkväll (ehja..) och midsommar
pga brist på pengar stannade jag hemma typ hela juli, ägnade mig åt att läsa ut alla harry potter böcker på en vecka och att spela gta san andreas, feberyrade här nånstans också och avslutade månaden med en visit till knäbäckshusen och ale stenar PLUS jobbade 11 timmar på jägersro.
åh augusti började med en förträffligt rolig möhippa och ett helt fantastiskt bröllop, bästa festen evär, sen var vi ett gäng som hade idyllisk kräftskiva, jag fick se GNUCCI på malmöfestivalen som är en så fantastisk människa och så började jag skolan.
fick min efterlängtade iphone i september (slutade därmed att använda min kamera), åkte till köpenhamn, bjöd henrik på bio och gick på hans släktkalas samt lekte med ullis och carro/ gunvaldx2
i oktober började min höstdepression göra säg till känna, lol, jag var på bio med ullis och kan fan inte komma på vilken vi såg (kom på det. taken 2 var det och dagen efter såg jag hypnositören med tinna och hennes familj) och sen var jag på två inflyttningsfester.
november innehöll en helt awezum halloweenfest, häng hos ullis syster och min födelsedag som var bäzt.
och i december kom snön som höll sig typ en vecka, men skit i d, åkte till köpenhamn för att fira tinnas födelsedag, ännu en legendarisk fest, ska kanske inte överdriva men det var jävligt najs, förra lördagen skrev kim ett långt övertalningstal till mig om att jag skulle följa med ut istället för att sitta hemma, tur det för det var askul, sen blev det ju julafton och jag fick massa fina paket, i onsdags körde vi sagan om ringen drinking game hemma hos kim och markus, även fast vi inte körde alla regler så var det tillräckligt och i söndags rulla jag en glitterjolle, LOLNÄSÅSKOJSIGJAGVARNU, nä gjorde faktiskt fina bordsplaceringskort till igår dårå. bilder från nyår får ni en annan dag, glömde kameran SOM FÖRRESTEN BLINKADE RÖTT PGA SLUT PÅ BATTERI CA TIO MINUTER IN I NYÅRSMIDDAGEN. BULL, fick några bilder iallafall......
Några sista väl valda ord om året 2012: "Guuuud vad trevligt vi hade det"

unicorns
Postat av: m,

asgrymma bilder

Svar: tack!!!1
None None

2013-01-02 @ 22:32:28
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: R

jävligt snygg blogg:)

Svar: taaaack :))
None None

2013-01-05 @ 17:53:34
URL: http://ronjadb.blogg.se
Postat av: Linnea

bra blogg!

2013-01-06 @ 22:00:49
URL: http://enhimmelskdrog.blogg.se
Postat av: Stina

Jag dör ju här framför dataskärmen! Så himla fina bilder, älskar speciellt bilden på damen på något som ser ut som ett rapsfält. Så sommar<3

Svar: ÅH FINASTE, tacktacktack<3
None None

2013-01-15 @ 20:15:34
URL: http://fubu.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0