hej höst.

Hej hej hösten. Jag hatar dig, ditt kalla och mörka sätt. Är liksom redan trött på dig. JÄVLA ENERGITJUV. STICK Å BRINN. FAR ÅT HELVETE. osv.
i torsdags vare utgång som gällde. med buller och brak.
vi satt på möllan först och drog sedan vidare till moriskan. OCH DET VAR LA ASKUL!!1
dagen efter köpte ullis sushi och jag mcdonalds. heheheh
på kvällen hamnade jag hos tinnas mamma där det vankades utflyttningsfest. också ytterst angenämt å trevligt!
i lördags var jag och ett gäng andra tjejer hos anna å pimpla vin och annat trevligt.
sedan drog vi minsann vidare till babel å hiphopklubb.
third eye fick slicka på min kind. så himla coolt. lolnä, eller jo lite...... och jag blev av med alla, hittade alla och blev av med alla. nåväl.
sen vart det litt efterfest hos victor.
här ligger jag och victor å är rädda för grannen som ullis bjöd in klockan fyra på morgonen. han fick iaf en räksalladmacka och berättade att hans pappa hade spärrat hans internet pga hans besatthet av tjejer. han var f.ö typ 37 år.
idag åkte jag till skolan för att komma på att jag var ledig....... så jag hälsade på farmor & farfar och fick en massa kläder av farmor. WHOOOOOPWHOOOOOOP. 
nu har jag dock väldans ångest pga läxor och att jag måste vakna till mörker varje jävla kukmorgon.

unicorns
Postat av: Tinna

oh då var det ju vært det att åka till skolan ændå. tænk om jag också bara kunde få massa klæder hela tiden...

2012-10-02 @ 09:30:01
Postat av: sara

svar; tacktacktack!!

älskar din kappa soso much jisses maria osv

2012-10-06 @ 14:32:02
URL: http://alivingcreature.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0