OMG

omg kolla bilder jag tagit. 
om ni kollat in min blogg länge så vet ni att jag HATAR vintern. ÄR DOCK VÄLDIGT FINT MED SNÖ PLUS ATT DET BLIR LJUSARE :))) nåväl, är heller inte så mycket för klyschigt juläckelmys, men följer ju årets julkalender mest för att originalet är den bästa julkalendern evär. OM NI OCKSÅ FÖLJER DEN, kan jag påpeka en massa fel. HARLÖSA är ingen kommun, och skolan dem är på är inte harlösaskolan. HUR VET JAG DET? jag har bott och gått där. (DYRKA MIG) och en annan grej som alltid stört mig, är ett fel i originalkalendern, där ASTRID OLSSON ska åka och handla och så filmar dem när hon går in i RABATTVARUKÖP VILKET ÄR EN AFFÄR MED VITVAROR OCH SEN I NÄSTA SCEN ÄR HON INNE PÅ ICA. ALLTSÅ SÅ STÖRIGT.
men ja, årets julkalender.. än sålänge är jag undecided faktiskt om vad jag tycker om den WE'LL SEE ON CHRISTMAS EVE :))
 
I'm going to have to end this blogginlägg here, hope you enjoyed, like and comment if you did, and subscribe to become a bro today, see you in the next blogginlägg of whatever i write about. BYYY-EEEEEEEH

unicorns
Postat av: julia

aaaaaah what cän i say liksåm. så
. jävla.ballt att du gått på dne skolan!! har du lika dialekt som de har i julkalendern också?!?!?!?!? officiellt dyrkar dig i så fall

2012-12-03 @ 19:39:21
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: Vicky

katten!!

2012-12-10 @ 19:08:44
URL: http://vickys.se/
Postat av: alice

sjukt fint!!!1

2012-12-16 @ 00:29:27
URL: http://alicetollbring.blogspot.com/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0