kalas.

igår var jag på dantes 4-års kalas. jävla gullunge. en kul grej dock: satt och spelade nåt zombiespel på ipaden, vilket dante verkade vara intresserad av så pappa frågade om han ville sitta bredvid och titta på, varpå han sa ja. så han satte sig bredvid mig och började nästan direkt att gråta, så han fick sätta sig hos pappa igen. pappa sa då skämtande: slog amanda dig? varpå han svarade: ja. HAHA. jävla snorunge. pappa frågade var jag hade slagit honom och då klappar han sig på huvudet och säger: här. HAHAHA. han blev dock glad igen när pappa sa att dem skulle smiska mig. 
nåväl, åt farmors goda smörgåstårta och spelade som sagt zombiespel och fick ont i händerna pga spände mig pga adrenalinkick. var f.ö ASGRYM på zombiespelet och slog min bror (min andra, som är 19 inte han som är 4, ok?!?!?)
i fredags var jag hos laura, käkade tacos och kladdkaka och pratade om ALLT. ÄLSKAR MINA TJEJER!!!1 
bilden är brutalt stulen från carolines instagram.
inatt ringde ullis klockan tre, fick panikontimagen, men allt var ok, hon ville ba ha sällskap påväg hem. fastän hennes promenad hem bara tog 17 minuter pratade vi i en och enhalvtimme. FAN SJUKT I HUVUDET. Ullis och jag hänger varje helg, pratar i princip varje dag och när hon är bort en helg, så har vi ändå trehundratusen saker att prata om :')) älskart!

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0