VADGÖRDUNUFÖRTIDEN?VARFÖRHÖRDUALDRIGAVDIG?DETVARALLDELESFÖRLÄNGESENVISÅGS!

OKEJ, tänkte berätta om vad jag gjort den senaste tiden.
1. Har lekt med Henrik & Oliver. Vi kollade på en jättebra film som heter I saw the devil. Så se den om ni gillar blod och sånt häftigt.
Såg Alina på Babel, det var då jag träffa Gnucccci. WUHUE.
 
DAGEN EFTER <3
Läsa How to be a woman och baka muffinspaj när muffinsformarna är slut.
 
Transformerades från en smet till en fin deg. LOL har bakat för mkt senaste tiden. och sen vart det ög's
innan ög så var vi på förfest där ullis berättade pinsamma frida-histoier.
förra helgen myste jag med mig själv. NOMNOM.
I måndags försökte jag övertala victor att följa med på drinking game.HUR KAN MAN SÄGA NEJ TILL EMOJI-ÖVERTALNINGAR???? han gjorde det. sa nej alltså
Har spelat Sims, det vart kul! Har man sportlov så har man WUHUEE.
 
 
SEN KLIPPTE JAG MIG EN DAG. WUHUEEE.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
skoja. har ej klippt mig.

unicorns
Postat av: julia

snyggggo!!!111!!kjehgkjhf

2013-02-24 @ 22:58:05
URL: http://lethologica.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0