en tråkig lista pga har tråkigt.

Hur har din dag varit?
Jorå, vaknade vid två. SOVA UT <33333333 Sen såg jag Criminal Minds, New Girls och lite Lost och så har jag spelat Candy Crush och lyssnat på Keaton Henson.
Vilket är ditt största beroende?
Cigg och cola. 

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Nä, inget jag kan komma på.

Vilket är ditt tidigaste minne?

MEN ÅH VET EJ.

Vad beställer du på krogen?

Öl eller ULTIMATAFJORTISDRINKEN: Redbullvodka. lol

Hur gör man för att ragga på dig?

Typ pratar med mig, leker intresserad av mig som person så man kan låtsas klicka med varann :'))

Vad var det konstigaste som hände i helgen?

Gjorde inget i helgen, men festade i måndags och körde Mean Girls drinking game. Det sistnämnda kanske ej så konstigt, men att festa på en måndag är ovanligt.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Har så himla många. Men jag var i Köpenhamn en kväll och festade på en svartklubb och dagen efter skulle jag åka buss tillbaka till Lund och satt såhär hela resan:

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Ullis fick hjälpa mig lite, säger chiahuahua JÄTTEOFTA, typ varje gång jag snubblar eller gör nåt klumpigt which is like all the time. och "seriöööööst?"

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Skrev precis det på twitter... men iaf sätter på 6 koppar kaffe, tar en kopp och dricker hälften av det, sen tar det typ en timme innan jag vill ha nytt kaffe och då har kaffet bränt sig och smakar påläggsskinka. ATT JAG INTE BARA SÄTTER PÅ TYP TVÅ KOPPAR ISTÄLLET när jag vet exakt hur jag är funtad är mitt vardagsproblem

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Inget jag kan komma på, typ när en kompis sa "Jag uppskattar dig" istället för "Jag älskar dig". Det förstnämnda är ju mkt finare. Fast dety är ju ingen komplimang. EN KILLE PÅ MORISKAN SA DOCK DET ROLIGASTE TILL ULLIS. Han viskade i hennes öra: "Din mittbena formar in ditt huvud som en semla" HAHAHAHA
 
Vad gör du när du är ledsen?
är ledsen. nämenja, tycker synd om mig själv och lyssnar på musik som gör situationen värre. 

När skäms du?

ALDRIG. Har typ ingen sån spärr alls, är dock synd om mina kompisar som har den där spärren.

Vad var du rädd för som barn?
typ dinosaurier, eller clowner. i dunno, MYROR var jag tydligen rädd för också.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Typ Frej Larsson, eller typ Johan i Familjen OCHOCHOCH GUDRUN SCHYMAN FÅR JAG JU EJ GLÖMMA.
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara? 
Typ min nyårsklänning som jag använt två ggr, pga för fin för ALLT. det är det finaste plagget jag äger.
 
Vad gör du när ingen annan ser?
går runt och luktar svett, petar mig i näsan och är allmänt degig och äcklig. VILKET ÄR TYP VARJE DAG.

Vad har du funderat över på sistone?

DOUGH

Vilken är din största skräck?

att vara rädd. SÅ DJUPT. PRECIS SOM HARRY POTTER, THE THING YOU FEAR IS FEAR ITSELF.

Vad är det närmaste döden du har kommit?

VET EJ. eller jo

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

depression lololollololol

Har du någon gång slagit någon?

japp, två killkompisar har fått smaka på min vrede av helt godtagbara skäl. 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

isabelle. UPDATE, FAN INTE ISABELLE, DET ÄR JU ISABELLA. SÅ LÄTT ATT TA FEL PÅ ENS ANDRANAMN

Vad ser du fram emot just nu?
ROSKILDE

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0