om jag va dj för en kväll.

HEJ! En grej jag verkligen vill göra innan man tuppar av är att vara DJ!!!!11 Inte a la R&F men spela skivor på klöbb hade varit fett! På tal om R&F och dj:ande så sökte jag faktiskt till deras dj.skola löl, vilket jag nämnde för Jenny, en av mina kompisar...... Hon bara: "Fan vad fett!!! Det ska jag också göra" SOooooooo she did... Vem blir antagen.. HON. FUUUUCKKKK.. MEN KUL, MEN MEST FUUUUUUCKKKKK!
 
SÅATTE. EFTERSOM JAG ÄR FEMINIST, eller nä inte bara för det, men sååååå atte har jag gjort en spotifylista med bara BAD EFFING låtar by GURLZ, som jag hade velat spela på klubbN som ni kan subscriba på om ni vill, pga den är pepp och girlpower-aktig!: 
Sen hade jag sett ut såhär när jag dj:a
Hoppas ni hade velat dansa med mig om jag är en dj för en kväll nångång :))))))) <3
 
 

unicorns
Postat av: julia

ååhh DARN IT att du inte blev antagen!!! skulle ju va så himla nice :((( lyssnar på spellistan nuuuuuu, fet !

2012-09-20 @ 21:58:01
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: frida

dör på gif:en

2012-10-09 @ 16:08:35
URL: http://champselysees.webblogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0