*UPDATE FOR MY LOVELY BLOGREADERS*

*randombildpåminsänglakanochtäckeförjagtyckteljusetlasigsåfintochsuperbloggigt*
 
HEJ! Tänkte uppdatera om vad som going on i mitt liv:
 
- Har börjat spela The Sims 3, är supersen med det pga hade inte råd med det när jag var liten och visste inte att man kunde ladda ner PLUS att varje gång man skulle spela det med en kompis var det astråkigt för de skulle ju bestämma ALLT. Men nuså! Har youtubat sönder "How to build a superduper awesome house in The Sims 3" och gjorde sen ett ASFINT OCH ASFETT hus à la celebrityhouse in Hollywood hills till min sim Kayla, VAD VILL HON?? Jo, flytta in i ett höghus. Vilken otacksam jävla apa! (Fråga mig inte varför hon heter Kayla, är alltså cirka assämst på att komma på namn :SSSS)

- Har höstlov och planerade förra veckan att jag skulle få JÄTTEmycket gjort med skolarbete pga har jättemycket arbete PLUS är jävligt stressad. Just nu, utöver att jag kräker ur mig nonsens här, så gör jag faktiskt ett skolarbete om EU= ändå intressant men supersvårt. Men allt jag vill är att spela The Sims, vilket leder till att jag blir ÄNNU mer stressad. *tHeciRcLEoFeVil*

- Har jättedålig hy just nu, tror att det 1. beror på att jag är sämst att tvätta av smink 2. att jag är stressad 3. att jag snart får MENS 4. att jag ska på halloweenfest på fredag och livet bara vill pissa på mig och sen skratta högt och elakt.

- Ska på halloweenfest på fredag. Ska klä ut mig till en UNICORN!!!!!!11111 I min vision ser det asfett ut, hoppas det blir så också!!1
 
Sådärja. Nu ska jag fortsätta mitt arbete. Ha d fint <33
 
 

unicorns
Postat av: julia

hahha åh du är så grym amanda!!!

Svar: duuuuuuu är <3333
None None

2012-10-31 @ 14:05:54
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: manda da manda

jag tycker att the sims 3 är lite läskigt. typ FÖR realistiskt. jag vill ändå känna att JAG bestämmer och styr över simmarna, inte tvärtom.

2012-10-31 @ 19:38:00
URL: http://mandadamanda.blogspot.com
Postat av: christina

men whuut ser framemot unicorn-bilder så in i!!!

2012-11-01 @ 07:54:37
URL: http://highfivelivet.blogspot.co.uk
Postat av: Anna

Jag som försöker hålla mig borta från sims pga kommer bli för beroende...

2012-11-01 @ 21:12:35
URL: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/
Postat av: M

"hade inte råd med det när jag var liten" Hallå trean kom ut 2009, alldeles nyss alltså. Känner mig lite gammal tror jag. En annan satt och spelade The Sims 1 hela dagarna...

Svar: haha, jajo! tänkte mest på the sims 1 och 2! MEN jag känner mig också gammal :((
None None

2012-11-02 @ 11:28:30
Postat av: rainbowtrout.

hahah hatar när simmarna vill något som är tvärtemot det man själv vill. brukar tänka "aja, sucks to be you för här är det JAG som bestämmer :)))"
är också sämst på att komma på namn, blir ofta ganska mkt hybris. typ artemis. eller caesar. liksom ???

2012-11-03 @ 20:18:32
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0