EN LISTA FÖR JAG HAR INTE BÄTTRE SAKER FÖR MIG.

Vad är det absolut bästa du vet?

 Att streckse skräckfilmer med Tinna, gå ut på torsdagar, katter, före och efter-bilder (FULLKOMLIGT ÄLSKAR DET!), Pewdiepie, sova, resa, impulsiv-göra-något-på-en-vardag, klippa ihop film, SE ihopklippta filmer, artiklar som denna, mina musikperioder då jag fullkomligt EXPLODERAR av känslor av att lyssna på en viss låt eller album, människor som säger att dem är feminister, min twitterfeed som i princip endast innehåller rabiata rödstrumpor och att bli vinfull.... kommer inte på något annat kuligt

Vad måste du bli bättre på? 

 Rutiner...... och ehm kanske att vara mer social mot nya människor.

Vad är det absolut mest deprimerande du vet? 

 Mitt liv.

Dina topp-tio-filmer någonsin?

1. Fight Club

2. Battle Royale

3. Spirited Away

4. Mr. Nobody

5. Leon

6. Mean Girls

7. Gia

8. Fast & the furious- filmerna (my dirty pleasure...)

9. Amelie from Montmartre

10. The Prestige

 

Någonstans du aldrig varit men skulle vilja resa? 

Berlin ('cause I guess tågstationen ej räknas som att ha varit där :))), London, Barcelona och San Francisco

 

Vad får dig att skratta gott?

 Idag fick detta mig att skratta högt...

 Om du fick införa en lag, hur skulle den då lyda och vad skulle straffet bli om man bröt mot den?

Att alla måste vara feminister. Den som inte lyder får straffet att inte få raka sig någonstans resten av sitt liv..... 

 

Vad är din största skräck? 

Att bli gammal.

 

Om du bara fick äta en rätt resten av livet, vilken skulle det då bli?

Varmrökt lax åååååhhhh gurgel

 

Har du någonsin funderat över att bli vegitarian? 

Ett sisådär antal gånger, har dock inte funderat över det seriöst. ÄN!

 

Vart brukar du stå när du går på konsert?

HELST vill jag stå längst fram åt sidan, folk underskattar den platsen alla ska bara moshpitas hit å dit, fram å tillbaka och hoppa upp å ner i mitten, DÖTRIST. På sidan SER man artisten mycket bättre pga. ingen som är störig och puttar en plus man kan dansa och hoppa om man vill det, för att där finns SÅ JÄVLA MYCKET PLATS. 

 

Hur många par skor har du?

Typ tre-fyra..... *bUlL tJEj__91*

 

Topp-tio-favoritbloggar?

1. Niotillfem - Hon lever drömlivet. 

2. Parisa Amiri- SÅ. jävla. kul. tjej.

3. Hanapee- på grund av BÄZT.

4. Lady Dahmer - Bara sådär... JÄVLIGT FUCKING AWESOME. 

5. lethologica - typ coolaste katten i stan. eller iaf i bloggvärlden

6. Grodprins - Hon lever också drömlivet.

7. Monkinodraw - ALLTSÅ huuuuur AWESOME?!?!?!?!

8. Pappersarbete - ASKALASAWESOME.

9. Midnattsgatan - Gurgelgurgel, verkar vara 1. COOL 2. SJUKT VETTIG 

10. An0rak City - Hennes analoga bilder omg <3333333

 

Drömmer du om familj och barn?

Uärk.

 

Är det inte dags att färga håret blont igen? 

NOPE!!! 

 

Vad är det absolut fulaste du vet?

Människor som är taskiga. Det är så jävla fult. 

 

Vad för slags musik lyssnar du helst på?

Eh, det som är bra.

 

Om du klickar dig in på din Spotify-profil, vilka artister/band är då dina just nu topp-fem? 

1. Beyoncé

2. Kelis

3. Azealia Banks 

4. M.I.A.

5. Rebecca & Fiona

(gurlpower, hellz yeah)

 

Hur skulle den perfekta framtiden se ut för dig?

1. Glad 2. Fin lägenhet 3. Jobbar med något som kommer vara kul hela livet 4. Reser 5. Någon att pussa på (ELLER BRUTALT KNULLA IHJÄL. lolnäskoja) 6. UMGÅS med människor

 

Vilket är det konstigaste stället du sovit på?

Kan inte komma på ett konstigt ställe. *tråkig* *har ej levt mitt liv till fullo*

 

Vad är det absolut finaste som finns? 

 Jag har nog inte upplevt det finaste som finns. Eller jo, om någon säger att man är cool. Det är fint.

 

Vem ser du upp till?

My mama <3

 

Vad skulle du aldrig göra?

Äta människobajs...... 

 

Vilken är din absolut sämsta egenskap?

Min lathet. löl

 

Vad ska du göra i detta nu?
Se om pewdie lagt upp nytt avsnitt av the walking dead och typ relalalalalaxa

unicorns
Postat av: hanna

åh, jag snor dennaaaa

Svar: SNO PÅ!!!!!
None None

2012-10-16 @ 23:30:58
URL: http://www.touslesjours.webblogg.se
Postat av: m.

Vad glad jag blir när jag ser detta, tack!!! ***hybris*** p.s dina svar på framtids-frågan är så bra och sanna

2012-10-17 @ 20:17:58
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: manda da manda

hahah, åh beckham-klippet! dööööör.

2012-10-18 @ 19:53:55
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0