wrath of god.

Heeeeeeeeeeeeeej. Sitter vid MIN dator igen :') Ellerja, jag ligger ner med datorn på magen *standardposition*
Tänker ju ibland på saker......... typ att jag hatar mig själv för att jag lätt fastnar i onda cirklar/spiraler whatevär. men är anledningen till att jag hamnar i onda cirklar/spiraler att jag hatar mig själv??? SOMEONE PLEASE LET ME OUT OF THIS MERRYGOROUND. Kan tänka mig att det är sjukt tröttsamt att läsa om sånt här. Well ma blog fucker. 
En annan grej jag tycks ha tröttnat på att höra väldigt mycket är att jag tydligen provocerar människor. HÖR Å HÄPNA GÖTT FOLK. HUR DÅ UNDRAR NI? Sist jag provocera vare för att jag satte igång en låt som heter PUSSY...
ALLTSÅ. GÅ Å DRA EN RUNK VA! JA, FÖR DE PEEPS SOM TYCKER JAG PROVOCERAR ÄR JUST SÅDANA MÄNNISKOR MED EN PENIS MELLAN BENEN.
Alltså är verkligen inte den smartaste i världen, tror heller inte att jag vet allt men börjar tröttna på de patrask jag hänger med, vars intellekt inte tillfredställer mig alls :))) SÅDÄRJA. Det roligaste är också att VARJE gång de* går igång med att jag provocerar så nämner de* ALLTID KAKAN HERMANSSON. Japp, vet vem hon är, hon verkar sjukt vettig. MEN, JAG ÄR ALDRIG INNE PÅ HENNES BLOGG, LYSSNAR ALDRIG PÅ HENNES RADIOPROGRAM osv. men de* verkar tycka att jag är exakt lika "jobbig" som henne. förutsägbar tydligen. 
vet inte alls vart jag vill komma med detta förutom att eftersom jag *skriker* ut att jag är feminist så provocerar jag, genom att delvis prata om feminism och tydligen genom att sätta igång en låt som heter PUSSY. vet inte vad ni tycker, men jag börjar bli jävligt less på att höra att jag provocerar för att jag tycker vi ska ha ett jämställt samhälle. "Amanda, du har så starka åsikter" LOL, JA SHIT FYFAN VAD SJUKA ÅSIKTER OCH ARGUMENT JAG HAR. LOLNÄGÅÅDRAETTTÄCKEÖVERDIG
 
de*= en person i detta fall, kan dock återkomma med fler ex. på pissapor :)))))))
 
//STOLTFEMINISTFITTADITTMANSSVIN
 

unicorns
Postat av: jullanpullanpussy

YOU dA BOMB gurL :*

Svar: <33333333
None None

2012-11-14 @ 12:15:17
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: hanna

ne FIFAN vad drygt! det är bara att stå på sig alltså!!!

2012-11-15 @ 01:39:31
URL: http://touslesjours.webblogg.se
Postat av: Annika

yää, exakt det jag skrev om idag ju. Just det där med starka åsikter!!! Alltså......... VA!?!? Om man skulle komma och bröla om hur jävligt det är att SD hatar på alla invandrare och hur fel det är - skulle de fortfarande säga att man provocerar och har starka åsikter!??!? Herre G.

2012-11-15 @ 20:02:20
URL: http://teleidoscope11.blogspot.com
Postat av: rainbowtrout.

åhh gud om jag hade en krona för alla gånger jag hört att jag "har starka åsikter" eller "är otrevlig" i would be a very rich girl om man säger så. nu senast var det tydligen "konstigt" att jag satte ett spexigt feminismsticker på min dator. aja :)))

2012-11-15 @ 23:06:25
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0