HALLOWEENFEST

Igår vankades det ÄNTLIGEN Halloweenfest! Jag skulle vara en unicorn, men det blev mer en gay rhino, fick också höra att jag skulle kunnat vara en alien, nåväl! Annars var där bl.a ett skelett, en dark angel, en militär (med ÄKTA uniform), en häst/Sarah Jessica Parker, bridezilla, barbie, Mia Wallace (SOM JAG EJ FICK BRA BILD PÅ :((() och TRE stycken Guy Fawkes. Det var cirka asskoj! Man var överallt och ingenstans och sen var festen slut. Jag filmade också, så tänkte klippa ihop något när jag har tid, men just nu tänkte jag beställa pizza och plugga! 
KRAMIzzz

unicorns
Postat av: lovisa/polichinelle

alltså man vill ju bara hoppa in och vara en del av det här inlägget nu nu nu.

2012-11-05 @ 21:44:21
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Mia Wallace

Förlåt för att jag blir ful på bild :'(

Svar: HAHA, näääääääää!!! jag tog bara aldrig bild på dig :((((((
None None

2012-11-06 @ 08:49:17

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0