förra veckan och denna veckan. och lite allt möjligt. eller nåt. jag vet inte.

hejhejhemsktmyckethej. förra veckan lekte jag med ullis, vi drack en hel box vin och var dumma nog att tycka att vi skulle öppna en till. vilket vi gjorde, tog varsitt glas och sen förstod vi att vi var väldigt korkade. nåväl. dagen efter köpte vi frukostbullar och iste, stekte bacon, gjorde äggröra och kollade på sex & the city. sedan planerade vi ullis fezt, som hon ska ha på lördag (*såjävlapepp*) 
har annars blivit helt nerkärad i serien Girls och ska snart boka biobiljetter till Ice Age 4 på torsdag (JADDÅ), sen har jag fått ett litet jobb. verkligen litet, ska klippa ihop en film till Tinnas syster för pengar. MILJONERNA KOMMER IN SOM DEM SKA, DET GÅR BRA NU! sköja.

unicorns
Postat av: oroshjärta

ALLA pratar om girls+att Kristian Anttila är med kanske bör ge den en chans?<3

Svar: jajajajajajajaja! alltså en av de bästa serierna jag någonsin sett (säger det om alla serier dock, men jag menar det!!!)
None None

2012-07-24 @ 07:48:04
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0