lite glädje.

Eftersom det har väldigt mycket arga skriverier och sånt tråkigt här på senaste tiden, så tycker jag att vi livar upp det med lite saker jag tycker om/är fint.
Frank Oceans "coming-out" letter. Inte för att jag är speciellt förtjust i hans musik (OMG, DID SHE JUST SAY THAT?!?!?) men tycker det är en strong grej att göra när man är i en mansdominerad hiphop/rnb industri. 
 
Den här låten! När jag gjorde filmen till Tinnas syster, Selma blev jag beordrad att använda den här låten. Selma och hennes pojkvän har den som deras låt. Vill fan själv ha den till mig och min framtida kärlek. 
VIVE LA REVOLUTION.
Säger väl sig självt.
Mike G, åh Mike G
Harry Potter!!!!!!!!!!111 Har läst ut tre böcker på två dagar. hehehe *nolifer*
Sen gillar jag såklart den grejen med att Tinna ska gifta sig med sin Emil om typ en månad. SÅ JÄVLA SKOJ. Årets kalas. Ska ragga stenhårt på snygga danskar, hehöeöhöhöö.
 
 
puss.

unicorns
Postat av: Ali-Ben Hassan

Hallå, det va väll onödigt att ta bort din facebook? Jag skulle jättegärna vilja ha en bild som fanns där... SÅ om DU skulle vara SNÄLL att typ aktivera den igen eller kontakta mig på skype: emilfloren så hade vi kunnat komma fram till en trevlig lösning för båda parter.

/ Kungen

Svar: HAHAHA. HUR FAN HITTADE DU DEN HÄR???????
None None

2012-07-10 @ 13:12:14
Postat av: Ali-Ben Hassan

nvm jag hittade bilden här, gggtyvm glhf med HP

2012-07-10 @ 13:13:54
Postat av: den där julia igen

åh frankie

2012-07-14 @ 20:15:05

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0