önskelista.

"How to be a woman" av Caitlin Moran och "Vita kränkta män" av Kawa Zolfagary
Yearbook One av Rookie och coolaste Tavi Gevinson.
Dessa kitschiga örhängen med Regina George på!!!!1111
Denna unicornring som jag hittade via julias blögg först, hennes lista fick mig att starta en frenetisk sökning på allt möjligt på etsy.com (dock använder jag fan inte ringar, pga stör mig bara på att dem är i vägen)
 
Diverse filmplanscher, allihopa från etsy.com
VILL HA DENNA SÅ MYCKET. SÅ JÄVLA FULSNYGG. MEST FUL.
Som "ateist" så tycker jag att dessa två tavlor passar väldigt bra på mina väggar.
 
Annat jag vill ha som inte gör sig snyggt på bild:
- Ljusslinga
- Förvaringslådor
- Hårddiskkabinett
- Extern hårddisk
- Badrock
- Tavelramar i trehundra olika storlekar och former.
 

unicorns
Postat av: julia

etsy är faan heaven on earth!!

haha behöver också hårddisk!!!!!

2012-12-13 @ 09:48:15
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: becca

åh vart är örhängena ifrån ?? :)

Svar: etsy.com ba sök på mean girls eller regina george så kommer dem upp :))
None None

2012-12-14 @ 16:24:13

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0