AMERICAN HORROR STORY

via min tumblr.
Alltså har man inte sett American Horror Story innan man dör så äre något fel på dig. JA OKEJRÅ, kan inte vara direkt SUNT för en att kolla på det, då man vill kissa på sig cirka hela tiden. ANTINGEN för att man är rädd eller bara för att det är så olidligt spännande. ELLER också för att det är så pissigt BRA! JAG VET JAG VET, tycker ju nästan om varenda serie OUT THERE, MEN alltså den här serien is one of a kind yes. 
En bra grej att veta om AHS, är att första och andra säsongen inte ALLS har med varandra att göra, dock är skådespelare från första säsongen med i andra. JESSICA LANGE, som ni ser på bilden, är en av dem och hon är något slags geni på att spela riktigt jävla obehaglig. Vet alltså inte riktigt om detta är ett statement jag bara vill state:a eller om det är ett tips. DET ÄR BÅDE FÖRRESTEN. LOLJAHAHAHAHAOKEJ. NÄMENSERIÖSTNU, kolla på det.OM INTE FÖR ATT NI GILLAR SKRÄCK, men för att ni gillar bra dialoger och estetiskt tilltalande bilder

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0