möhippa.

i torsdags åkte jag till köpenhamn för att gå på möhippa.
här är tinna i sin snygga utstyrsel efter att ha blivit lite överraskad. såhär såg hon ut: :OOO

Efter bubbel, ett antal skålningar och många "woooooohoooooo" begav vi oss iväg till vår första aktivitet.
BOWLING. WOOOOOOOHOOOOOOOOOO.
Här är Tinna aka Superwoman.
Efter att jag kommit tvåa på bowlingen (JADDDDÅ) köptes det pölse till Tinna och sen gav vi oss iväg till 
vår andra destination för dagen. (det var VÄLDIGT SVÅRT att hålla käften om vart vi skulle inför Tinna, så flera av oss klanta oss flertal ggr...)
Laura var så fräck att hon tog med sig sina bowlingskor. 
Det skrattade vi åt. HÅHÅHÅHÅHÅHÅ SÅ SKOJ.
Tinna, helt ovetande om vad som vänta henne.
HÄR, fick hon reda på att vi skulle ......
SPELA PAINTBALL. DUNDUNDUUUUUUUN.
Vi spelade mot Emils svensexegäng så de fick pussa på varann lite :'))))):'''''')
Sedan kom vi hem till Louise, som hade pyntat så jävla fint och lagat middag och allt. Så jävla fint å bäst!
Här ser vi ut att vara rejält uttråkade. Det var vi inte, vi var i matkoma + trötta och möra från paintballen.
MEN VI LADDA UPP IGEN. Shotrundor på diverse barer. Bl.a en fjortisbar där verkligen ingen av oss passade in (OBS! Ej den baren vi är på på bilden), men jag livade upp genom att sjunga högt och dansandes fult till HEY YA med Outkast.
Sen fortsatte natten med ännu mer shots, ännu mer öl och diverse snuskgubbar. Klockan fem var vi i ett tomt Lund. Stackars mina fötter. Dem och mina ben har fått stå ut mycket i veckan. NÅVÄL, EN CPGRYM DAG. SÅ SÅ SÅ SÅ KUL. Om en vecka äre ALL IN på bröllopet :D:D:D:D:D:D:D

unicorns
Postat av: Tinna

TACK!

2012-08-06 @ 15:07:52

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0