kaos.


img src.

alltså just nu är det bara kaos i mitt huvud. hur ska jag vara? hur ska jag se ut? vad ska jag bli?
så himla mycket har förändrats det senaste året. jag vet, man kan inte förhindra det. 
men det blir kaos ändå. en jävla omställning. och det är inte bara jag som förändras. människor
omkring en också. och så mister man sitt självförtroende. som man faktiskt hade en stund.
blir matad ord såsom "du kommer aldrig bli nåt" och sen föder man sig själv med dem orden.
"tro FAN heller att du är nåt"
och så hör man de dömande orden "gör något åt det då. sluta tyck synd om dig själv." och det blir
som en besatthet. MÅSTE SLUTA TYCKA SYND OM MIG SJÄLV. MÅSTE GÖRA NÅGONTING ÅT DET!!!1
alltså, man blir faktiskt bara trött. får ännu sämre självförtroende. vilket är så SJUKT JÄVLA TABU
ATT HA.
ibland önskade jag att man kunde reboota sig själv lika lätt som det är att reboota sin dator.
back to square una.

unicorns
Postat av: sofi

Du kan i alla fall trösta dig med att du inte är ensam. Jag är 22 och fortfarande lika förvirrad som när jag var 15. Hjälp?! Eller så är det lite charmen. Eller jag vet inte, men man får väl liksom försöka se det fina i det ändå på något sätt

2011-11-11 @ 01:03:36
URL: http://martalinnsofi.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0