januari- mars '11.

Januari:
Hängde på kb, hade kort hår, kom in på Lunds nation utan student-id, hälsade på min lillebror, såg Adams Ray som sög åsneballe och så fikade jag.
Februari: Hängde med Anna ganska mycket, i hennes rum och på Perrong 23, hade miniförfester hos Lillie, den bästa förfesten hos victor som utvecklades till (topp 3) bästa utekvällen fastän jag blev bannad från ett ställe (i en vecka lool) och jag har ännu ikke återvänt. tack gode gud.
Mars: Började praktisera på en tidning och hängde med hasan och emma helatidn, åkte till köpenhamn
och fotade tinna till ett reportage vi gjorde, var på 20års fest, gjorde min första stopmotionfilm som blev lite
dålig, åt mat, drack öl och drog på fest i malmö.


so far so good.

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0